Обмін та повернення товару
У якому випадку здійснюється гарантійне повернення товару?
Враховуючи до уваги Закон України «Про захист прав споживачів» Ви, як покупець, маєте повне право на повернення або обмін товару протягом двох тижнів (14 днів) після покупки, при дотриманні наступних умов:
- Придбаний товар має такий самий вид, який був при доставці (відсутність пошкоджених та деформованих частин).
- У Вас збережено чек (квитанція про оплату), і Ви можете його надати.
- Куплений товар не піддавався експлуатації.
- Товар знаходиться у запечатаній (без будь-яких пошкоджень) та повній упаковці. Під даний пункт також відносять підкладки, які продають як в упаковці, так і в рулоні.
- Цей товар не входить до списків товарів, які не підлягають ні обміну, ні поверненню.
- Придбаний товар опинився з шлюбом або ж доставили не те, що було в замовленні. (Якщо це сталося з вини самого магазину, то доставка або дозамовлення елементів, що бракують, оплачується безпосередньо магазином. У разі відсутності вини магазину, доставку або повернення оплачує сам Клієнт).
Що входить до списку товарів, які не підлягають обміну та поверненню?
1. Вироби рулонні. Мається на увазі відрізи ковроліну, лінолеуму та підкладки під ламінат.
2. Вироби на замовлення. Говориться про той товар, який був зроблений спеціально для Вас, під Ваші розміри та обсяги. Постачання даного товару (килимове покриття, вінілові вироби, паркетні дошки, ламінат) проводиться з країн Європи і завозиться на територію нашої країни спеціально на Ваше замовлення.
3. Погонні вироби. Поріжки та плінтуса.
Якщо ж всі умови повернення дотримані, то наступним кроком є повернення коштів тим самим шляхом що й були прийняті (готівка-готівка, карта-картка, безготівка-готівка). Максимальний термін повернення - 7 днів з того дня, як магазин отримав від Вас заяву на повернення і безпосередньо сам товар назад. Все відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів».